עטר לא מבזבז זמן בגלבוע: המועצה תיקח אחריות על מערך ההסעות אחר הצהריים

עם כניסתו לתפקיד החליט עטר כי המועצה תיקח אחריות מלאה גם בכל מה שקשור לפסולת גושית – במקום הישובים. עוד בתוכנית לפעולה מיידית: הקמת חברה עירונית שתפעל כמנהלת לטובת כפרי הגלבוע, רפורמה במערך מחלקת היישובים, ועצירת התוכנית להקמת מסוף מטענים לרכבת במוקייבלה. חברי המליאה התכנסו לישיבה ראשונה בה נחשפו ל'אני מאמין' של ראש המועצה
צילום: דוברות המועצה

ראש המועצה הנכנס, דני עטר, חזר אתמול אמש לתפקיד אותו הוא מכיר היטב, כשהוא מתקבל על ידי עובדי המועצה בקבלת פנים משמחת ועם ציפייה רבה להמשך הדרך.
כעדות לאנרגיה החדשה והרצון "לא לבזבז רגע", כונסה כבר בשעות אחה"צ מליאת המועצה לישיבה חגיגית ראשונה, בה שמעו חברי וחברות המליאה את עיקרי הדברים הבוערים עמם תתמודד בקרוב המועצה, וכן את ה"אני מאמין" של ראש המועצה ביחס לעבודת המליאה ומחויבות חבריה.


"יש לנו אוכלוסייה בעלת מרקם מיוחד, אנשים איכותיים ומשכילים", אמר עטר. "אנו נתפתח, נצמח ונגדל, ונעשה זאת בעבודה משותפת, הדדית עם חזון חדש שיבוא לידי ביטוי יחד אתכם, ויביא בשורה של תקווה חדשה לתושבי הגלבוע".


לאחר שבירך עטר את חברי המועצה להצלחה בתפקידם והדגיש את החשיבות באחדות בין כלל שכבות האוכלוסייה, עדכן על הנחיה שהספיק להעביר בשעות הבוקר, לכך שהמועצה חוזרת לקחת אחריות מלאה בכל הקשור לפסולת גושית במקום הישובים (פינוי גזם, תחנות מעבר וכו'), וכן אחריות בהפעלת מערך הסעות שיפעל אחה"צ לטובת החינוך הבלתי-פורמלי.
עוד כללה סקירתו של עטר את עיקרי האתגרים הדחופים לטיפול, ככוונת המועצה להקים חברה עירונית שתפעל כמנהלת לטובת כפרי הגלבוע, רפורמה במערך מחלקת היישובים, עצירת התוכנית להקמת מסוף מטענים לרכבת במוקייבלה, פיתוח כלכלי אסטרטגי משמעותי (כולל תיירות, עסקים, אנרגיה מתחדשת וכו'), התערבות תכנונית דחופה בכביש 675 העתידי, פעילות עמוקה לעצירת פרויקט הטורבינות ועוד.
בסיום סקירתו, עדכן עטר את המליאה על יום מרוכז שיערך בחודש הבא, שיכלול את כל ההנחיות והסברים הנדרשים לחברי המועצה החדשים, יצירת תוכניות עתידיות תחת הכותרת של 'תוכנית הגלבוע 2050', הצגת המבנה הארגוני החדש של המועצה, בחירת וועדות המועצה ועוד.
דני עטר, ראש המועצה: "טובתם של תושבי הגלבוע- הינו הדבר החשוב ביותר בעשייתנו, ותחת הנהגתי תפעל המועצה לשיפור ושדרוג איכות החיים בגלבוע, וראיית כלל הצרכים של כל הישובים".

עטר ושחר יערי שתשמש כסגניתו