מצדיעים לאלכס

מועדון הכדורסל של הפועל עפולה ערך במהלך חג החנוכה ביקור בבית אבות משלב בגבעת המורה, שם הם זכו לפגוש את אלכס בבשקין, המאמן הוותיק שהשתייך למועדון במשך שנים ארוכות. צילום: דוברות המועדון

קבוצת הכדורסל של הפועל עפולה הגיעה ביום שישי האחרון לביקור בבית האבות משלב בגבעת המורה, במסגרת הפעילות הקהילתית שמבצעת הקבוצה.
השחקנים והצוות המקצועי חילקו לקשישים סופגניות שנתרמו על ידי אורן יחזקאל בעזרת מנהלת הליגה הלאומית. השחקנים היו נרגשים מאד מהמעמד והצטרפו לחגיגות החג, שרו את שירי החג ורקדו עם הקשישים הנרגשים.
במהלך הביקור בבית האבות העניק המועדון וחבריו יחס אישי והמון חום והערכה למאמן הכדורסל הוותיק אלכס בבושקין. בבושקין הגיע לעפולה לפני כ-25 שנה אחרי שהיה שופט בינלאומי לכדורסל ומאמן ברוסיה. בית הספר לכדורסל בראשות יוסי מלכה בעפולה אימץ אותו ובמשך שנים הוא אימן קבוצות ילדים והעביר להם את אהבת הכדורסל. במסגרת הביקור העבירו לו השחקנים חיבוק חם ואוהב ונתנו לו דגלון וצעיף של הקבוצה.
מנהל הקבוצה עודד עקיבא שמכיר את בבושקין מרגע הצטרפותו למועדון סיפר לקשישים על ההתרגשות הרבה לפגוש את בבושקין ועל הדורות שגידל במחלקת הכדורסל במסירות, בחריצות ובשקט והרצינות שאפיינה אותו.
בסיום הודה עקיבא למארחים על הארוח הנפלא וציין שמדובר באחד הביקורים המרגשים שהיה לקבוצה בשנים האחרונות והבטיח להגיע שוב לביקורים נוספים.

 

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|