מסתמן: צו הגנה הזמני למהנדס העיר עפולה ישראל קנטור יהפוך לקבוע

בעיריית עפולה נתקבלה הודעת המבקר, לפיה הוא שוקל להפוך את הצו הזמני לקבוע, ובטרם יקבל החלטה, התבקשה התייחסות העירייה לסוגיה. בעירייה אומרים: "בפועל, אין הבדל מהותי בין הצו הזמני לבין הקבוע, אך עצם ההחלטה, תאפשר סוף סוף לעירייה להתייחס למסקנותיה ולשקול את צעדיה". פרקליטו של קנטור: “הכדור במגרש של עיריית עפולה. הם יכולים לבחור בשיתוף פעולה שיקדם את ענייני העיר או להתמקד בהגשת עתירות מנהלתיות"

סאגת המהנדס: מבקר המדינה השופט יוסף שפירא צפוי להודיע כי הוא יהפוך את צו ההגנה הזמני שניתן לישראל קנטור, מהנדס עיריית עפולה, לצו קבוע.
דובר משרד מבקר המדינה שלמה רז התייחס השבוע לדברים וכתב בתגובה רשמית: "הטיפול בתלונתו של מהנדס עיריית עפולה נמצא על סף סיום. על פי הנוהל וכללי הצדק הטבעי, לקראת החלטה סופית של מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור מקבל הנילון הודעה לגבי ממצאי בירור התלונה עד כה, וקיימת לו זכות הטיעון. רק לאחר מכן מקבל מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור החלטה סופית. עד אז הצו הזמני בתוקף”.
בעיריית עפולה נתקבלה השבוע הודעת המבקר, לפיה הוא שוקל להפוך את הצו הזמני לקבוע, ובטרם יקבל החלטה, התבקשה התייחסות העיריה לסוגיה.

• "העירייה תשיב למבקר ותשקול את האפשרויות העומדות בפניה"

בהודעה של עיריית עפולה נכתב: "ראוי לציין את העובדה שהודעת המבקר, התקבלה רק לאחר העתירה שהוגשה לבג"צ, על עצם הסחבת שנקט עד היום (למעלה משנה) באי מתן החלטה, ובה נתבקש בג"צ להורות לו לקבל החלטה. בפועל, אין הבדל מהותי בין הצו הזמני לבין הקבוע, אך עצם ההחלטה, תאפשר סוף סוף לעירייה להתייחס למסקנותיה ולשקול את צעדיה, כולל הגשת עתירה לבג"צ, ככל שאכן ההחלטה תהפוך את הצו הזמני, לקבוע. בכוונת העירייה להשיב לפניית המבקר ובהתאם להחלטתו הסופית, תשקול את האפשרויות העומדות בפניה ובכלל זה העמדת ההחלטה לביקורת שיפוטית של בג"צ”, לשון התגובה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• "ישראל קנטור יעשה כל מאמץ לקדם את ענייני העיר"

עו"ד ד"ר לואי זרייק, פרקליטו של ישראל קנטור מסר בתגובה: “אנחנו יכולים לומר ולהעריך שמבקר המדינה השתכנע שצריך לתת צו הגנה קבוע – כשהעירייה צריכה לומר את דברה עד ה-20 לחודש. לאחר קבלת צו ההגנה הקבוע בכוונתו של מהנדס העירייה ישראל קנטור לשתף פעולה עם מעסיקיו בעירייה ולעשות את עבודתו על הצד הטוב ביותר, כפי שעשה בעבר. ישראל קנטור יעשה כל מאמץ לקדם את ענייני העיר והכדור מצוי כרגע במגרש של עיריית עפולה. הם יכולים לבחור בשיתוף פעולה שיקדם את ענייני העיר או להתמקד בהגשת עתירות מנהלתיות ופגיעה בשמו הטוב של קנטור. אנחנו תמיד רוצים לשתף פעולה בכדי שקנטור ישוב לעשות את עבודתו נאמנה".

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|