מינוי: דניאל בן ישמש כמנכ"ל רשת המתנ"סים החדש בעפולה

"אני חש זכות גדולה ואחריות רבה, עם המינוי לתפקיד", אמר לאחר המינוי הרשמי בן

בשבוע שעבר התקיימה ישיבה של דירקטוריון המתנ"סים בעפולה בהשתתפות ראש העיר יצחק מירון ונציגי החברה למתנ"סים. בישיבה נבחר פה אחד דניאל בן לתפקיד מנכ"ל רשת המתנ"סים בעפולה.
בן, 33, נשוי לרעות, מורה בבי"ס יסודי בעפולה ואב לארד ודר-לי הוא בוגר כפר הנוער ויצו ניר העמק בעפולה. את דרכו הציבורית בקהילה הוא החל בתוכנית מנהיגות נוער במתנ"ס "בית אשכול", לאחריה הוא יצא לשנת שליחות במסגרת "שליחים צעירים" של הסוכנות היהודית בקהילת קונטיקט בארה"ב. את שירותו הצבאי בצה"ל הוא סיים בהצלחה ביחידת "מורן" – ממנה גם השתחרר בדרגת סרן.
בן הוא בוגר תואר שני (MA) במנהל ציבורי בתוכנית היוקרתית "עתידים" של האוניברסיטה העברית בירושלים. בעבר עבד כעוזר המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון פנים וכיועץ מנכ"לית משרד התרבות והספורט, בארגון "איילים", וכמנהל מרחב ובוגר קורס עתודה ניהולית של החברה למתנ"סים בישראל.

• "הוא הבחירה הנכונה לתפקיד הנכון ובזמן הנכון"

"אני חש זכות גדולה ואחריות רבה, עם המינוי לתפקיד", אמר השבוע בן, "אני מבקש להודות על האמון והתמיכה מראש העיר עו"ד יצחק מירון, מיו"ר הדירקטוריון של רשת המתנ"סים גדעון פורת, מחברי הדירקטוריון, אנשי החברה למתנ"סים וכל עובדי המתנ"ס והרשות".
חברי הדירקטוריון הביעו את הערכתם הרבה לתפקודו המיטבי של דניאל במשך כ- 7 החודשים האחרונים בהם שימש כמ"מ של שרון טופר-אמיתי. לבחירה זו הצטרפו גם נציגי החברה למתנ"סים, רחמים נינו מנהל המחוז, בתיה כהן מנהלת מרכז הערכה בחברה למתנ"סים וד"ר ג'מאל מסאלחה, מנהל מתנ"ס דבוריה שייצג את מנהלי המתנ"סים בחברה למתנ"סים.
ראש העיר יצחק מירון בירך על הבחירה והוסיף כי יש לו ציפיות מאד גבוהות מהמתנ"סים בעיר לפתח וליזום פעילויות מתקדמות המתאימות לתקופתנו והמשתלבות עם הפיתוח המואץ של העיר.
גדעון פורת, חבר מועצת העיר ויו"ר הדירקטוריון סיכם את הבחירה ואמר לדניאל כי: "הוא הבחירה הנכונה לתפקיד הנכון ובזמן הנכון".