מגדל העמק: מסיבת בריכה לאזרחים ותיקים

נכבדי העיר הוותיקים התארחו בבריכה העירונית ונהנו מפעילויות מהנות במהלך הקיץ

ותיקי העיר בפעילות בבריכה העירונית. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

כמיטב המסורת גם הקיץ התקיימו בבריכה העירונית מסיבות בריכה לאזרחים ותיקים בהשתתפות למעלה מ-200 אזרחים ותיקים שנהנו מפעילויות תוססות ומושקעות.
מסיבות הבריכה, פרי הפקתם של המדור לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים בשיתוף מרכז יום ובאירוח של הבריכה העירונית, תוכננו בקפידה כדי לתת מענה לאינטרסים ולצרכים של הוותיקים. האירועים כללו הפעלות בבריכה, שיעורי ספורט במים שהועברו ע"י מדריכת הספורט האהובה ליאור דשא, הרקדה סוחפת בהפעלת המדריך מאיר דהן, משחקים, כיבוד, קינוחים ועוד המון הפתעות.
כמדי שנה החברה הכלכלית באמצעות מוטי פחימה מנהל הבריכה העירונית יחד עם אשתו תהילה חיבקו את היוזמה ברוחב לב ואפשרו לוותיקים כניסה ללא עלות. מחווה המעידה על  הערכים והמסורות של קהילת מגדל העמק ועל מחויבותם למעורבות קהילתית ואחריות חברתית.
מומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים וברכה בן סדון מנהלת המדור לאזרחים ותיקים ואמרו: "מסיבות הבריכה לוותיקי העיר המוערכים הן לא רק חגיגה, הן ביטוי של ערכי הליבה ושליחותנו. אנו מאמינים בטיפוח סביבה שבה הגיל הוא לא מחסום אלא גשר לשמחה, חיבור ולמידה לכל החיים. אירועים אלו אינם מפגשים חד פעמיים אלא חלק מחזון רחב יותר ליצירת קהילה תוססת לאזרחים ותיקים. הם משקפים חשיבה חדשנית השואפת לפתח וליזום ללא הרף פרויקטים חדשים המשפרים את איכות החיים של הוותיקים בעיר".
ראש העיר אלי ברדה המשמש גם כיו"ר החברה הכלכלית בירך את המנכ"ל שלמה קציר ואת מנהל הבריכה העירוני מוטי פחימה שהנעימו את זמנם של ותיקי העיר הנכבדים בשנת ה-70 למגדל העמק וכפי שאירחו גם את ילדי החינוך המיוחד.