כפי שפורסם לראשנה בעמק ניוז: זיו בן צבי חתם בעפולה

הקבוצה של רועי פרל החתימה את הרכז המוכשר של הפועל מגדל העמק שנבחר לתגלית העונה בלאומית. בן צבי היה מבוקש בקבוצות נוספות ביניהן גלבוע גליל. רועי פרל: "זיו שחקן מצויין שמתחיל שנה רביעית תחתיי ואני בטוח שיעזור מאוד לקבוצה לעמוד במטרות שלה". צילום ברוך אולשק

רועי פרל וזיו בן צבי יחזרו לשתף פעולה: הרכז המוכשר, זיו בן צבי, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל מגדל העמק, חתם בהפועל עפולה.
הרכז הצעיר והמוכשר מבית אלפא סיפק עונה מרשימה במדי הפועל מגדל העמק. במהלך העונה הוא רשם ממוצעים מצוינים של 10.8 נקודות למשחק, 4.1 ריבאונדים ו- 8.1 אסיסטים שהציבו אותו במקום השני בליגה, והוא זכה לתואר "פריצת השנה" מטעם איגוד הכדורסל.
רועי פרל שימשיך עונה נוספת עם בן צבי אמר לאחר החתימה: "ההחתמה של זיו מהווה המשך ישיר לקו שאנחנו מנלסים לייצר הן במישור המקצועי והן באופי של הקבוצה. זיו שחקן מצויין שמתחיל שנה רביעית תחתיי ואני בטוח שזיו יעזור מאוד לקבוצה לעמוד במטרות שלה. מאחל לזיו ולנו הרבה הצלחה".
זיו עצמו אמר הערב: "אני מודה על האמון של עפולה בי. שמח מאוד לחתום במועדון כמו עפולה, ושתהיה לי הזדמנות להמשיך לעבוד עם רועי ואורי. מאחל לי ולקבוצה שנה טובה ומוצלחת".