BIGA עפולה מציגים: אירועי בוטיק פרטיים עם אוכל מושלם

לחגוג ימי הולדת בסטייל אקסקלוסיבי, לשבת בכיף עם המשפחה או החברים, לערוך ישיבה עסקית מרובת משתתפים או להתכנס לחתונת בוטיק אלגנטית עם האנשים שאתם באמת אוהבים. אז מה הקטע של חדרי האירוח הפרטיים במסעדות? יצאנו לבדוק איך אפשר לחגוג בקלאס עם אפס מאמץ – בחדר VIP משלכם. צילום: גדעון לוין / משה אוחנה

אבא שלכם חוגג 60 וקבוצת הוואטס-אפ החשאית שהקמתם בלעדיו כבר מפציצה בהודעות לגבי ההפקה המתוכננת ובעיקר לגבי ההתבלטות בנוגע ללוקיישן שמתאים לכינוס של הדודה והדוד. אז סביר להניח שאולם שגרתי יהיה ברוב המקרים גדול מדי, ולא ממש תצליחו להחליף מילה עם החוגגים – שלא לדבר על האינטימיות המשפחתית שתתפוגג לה בקלילות. גם בית קפה הוא לא אופציה כזו אטרקטיבית, בגלל הצפיפות, ההמולה, הרעש שצפוי לעשות כאב ראש לכולם, בעיקר לסבתא המתלוננת וגם הבית מחוץ לתחום.
אז מה על הפרק? ובכן, האם חשבתם על חדר אירוח פרטי במסעדה?
בעשור האחרון צצות ברחבי הארץ יותר ויותר מסעדות עם חדרים פרטיים שמותאמים לאירועי קונספט, כאלה שמעניקות מענה להתכנסות אינטימית ומאפשרים לחגוג אירועים משפחתיים, עסקיים וחברתיים – אבל אחרת.

חדרי VIP בעיצוב בוטיקי מזמין, מותאמים לכל מטרה. BIGA עפולה. צילום: משה אוחנה
חדרי VIP בעיצוב בוטיקי מזמין, מותאמים לכל מטרה. BIGA עפולה. צילום: משה אוחנה

קצת לקראת האירוע הבא שלכם, החגיגה החשובה באמת, יצאנו לבדוק איפה נמצא חדרי אירוח עם אלגנטיות מעודכנת, עם חלל שיכיל אתכם, ויעניק לכם את החבילה המושלמת שכוללת מקום מעוצב בקפידה, ניחוחות וצבעים, תפריט קולינארי עם מנות מדויקות שיזניקו אתכם היישר לסטורי באינסטגרם, מוזיקה הרמונית והכי חשוב: תחושה מפנקת, נעימה ומחברת שתגרום לדודים שלא הוזמנו לקנא בכם.

• מאחורי הקלעים

בתום מיפוי מעמיק גילינו שאחת האופציות שיכולה להיות מושלמת בעבורכם היא "ביגה עפולה" בלב הפועם של העיר עפולה – מול סניף בנק הפועלים. סוד הקסם של המקום הוא חדרי ה-VIP המרווחים והמודולריים- מתאים כמו כפפה ליד למי שמחפש את תוכנית ההתנתקות המושלמת.
במסעדה יעמדו לשירותכם חדרים ייחודיים ומושקעים בעיצוב בוטיקי מזמין, מותאמים לכל מטרה – החל מ-10 אורחים עד 100 סועדים. במרחב של חדרי האירוח גם גלריה יפהפייה ומעוצבת בטוב טעם ואפשרות לעשות שימוש במחיצות אקסוטיות לטובת פרטיות מוגברת.
אגב, את החדרים ניתן להשכיר גם לאורחים בודדים או לפגישה עסקית אינטימית ומצומצמת.
החדרים במקום מאפשרים לשמור על קשר עין עם הנוכחים בכדי שתהיו חלק בלתי נפרד מהאירוע החשוב או התוסס, ובמקביל לחזק את האינטימיות וה'וייב' של החגיגה שלשמה התכנסתם.

תפריט קולינארי עם מנות מדויקות. BIGA עפולה. צילום: משה אוחנה
תפריט קולינארי עם מנות מדויקות. BIGA עפולה. צילום: משה אוחנה

ומה בתפריט האירועים? ימי-הולדת אקסקלוסיביים, הרצאות, ברית\ה, הפרשת חלה, עליה לתורה, בר\ת מצווה בסגנון מיוחד, חתונות בוטיק, ארוחות משפחתיות, הרמות כוסית בחגים, ימי נישואין ועוד. בנוסף ניתן לערוך את כל מגוון האירועים העסקיים, ישיבות עסקים חשובות, והרצאות באולמות מאובזרים טכנית עד הפרט האחרון (כולל מקרן מודרני, מסך ומיקרופון).
בביגה עפולה מגוון תפריטים מגוונים, עשירים, מעוררי תאבון ומותאמים אישית בהתאם לקונספט שמתאים לכם- עם אפשרות ל'בופה' או הגשה לשולחן. לכם אגב נותר רק לשריין מקום.

'ביגה' עפולה, חדר VIP בעיצוב בוטיקי מזמין, מותאמים לכל מטרה. צילום: גדעון ידין
חללים ייעודיים גם לאירועי חברה וארוחות משפחתיות מיוחדות. BIGA עפולה. צילום: גדעון לוין
עיצוב מדוייק ומוקפד לחוויה מושלמת. BIGA עפולה. צילום: גדעון לוין
עיצוב מדוייק ומוקפד לחוויה מושלמת. BIGA עפולה. צילום: גדעון לוין

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|