הוא חוזר: ניר חבקין יתמודד על ראשות המועצה ברמת ישי

חבקין שכיהן כראש המועצה רמת ישי כעשור הכריז על מועמדותו לראשות המועצה רמת ישי. "הגיע הזמן להחזיר את התושב לראש סדר העדיפויות", הוא אומר

התגעגעתי, אז באתי: לאחר בקשות ולחצים מקרב תושבים ביישוב רמת ישי, החליט ניר חבקין, להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות המועצה.
לדברי מקורבים לחבקין ששימש בעבר כראש המועצה בשתי קדנציות, בין השנים 1998-ל-2008, בן אליעזר אינו מקדם את ענייני הרשות ואינו מעניק לתושבים שירות ראוי.
חבקין: "אחרי 2 קדנציות הגיע הזמן לאחד כוחות ולהחזיר את התושב לראש סדר העדיפויות". עוד הוסיף ואמר חבקין בטון נחרץ: "מישהו שם למעלה שכח שהמרוץ פה הוא על הזכות לשרת את היישוב ותושביו ולא ההיפך. ראש המועצה עסוק בפילוג חברי המועצה והתושבים".
לדברי חבקין, קשה לו לראות את מה שהוא השאיר ולאן הרשות הגיעה. "אני רוצה לחזור לראשות המועצה להוביל את השינוי ולהחזיר לרמת ישי את הטוב והביחד שהיה פעם", הוא אומר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנושאים המרכזיים שחבקין יציג בפני תושבי רמת ישי במצע שלו יכללו בין היתר את הטיפול בפרט, החזרת 'נגיש קפה', תוכנית להשבת הצעירים בהקמת שכונה עתידית, תכנית מקיפה לגמלאים ועוד.
מקורב לחבקין הוסיף כי היום הוא המועמד היחיד שיכול לרכז סביבו את כל המועמדים ולנצח את עופר בן אליעזר. "רואים את זה היטב בקבוצות הווטאספ השונות ואת הלחצים מזה מספר חודשים על חבקין להתמודד", הוסיף המקורב.
בסביבתו של חבקין טוענים שקמפיין הבחירות שלו יהיה נקי וללא השמצות וללא סיסמאות. חבקין הוסיף לסיום: "אני פונה לכל התושבים להצטרף אליי ויחד נחליף את השלטון".