"אנחנו כאן עד שנכריע את האויב"

הלחימה האינטנסיבית, האמונה בדרך, הגעגועים למשפחה, האכפתיות לשחקים וגם: הדרגה החדשה. סא״ל במיל׳ דניאל בן, מנכ״ל רשת המתנ״סים בעפולה גויס מיד לאחר מתקפת החמאס ליחידה הקרבית בה הוא משרת בצה״ל. בראיון מהשטח הוא מדבר על תחושת הגאווה וההתמקדות במטרה

דניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים בעפולה היה מאז ומתמיד פטריוט אמיתי, כזה שמחובר בעבותות לערכים של אהבת הארץ ושמירה על ביטחונה. כמי שעשה בעבר שירות משמעותי כקצין ביחידה קרבית, הוא גויס מיד לאחר המתקפה הרצחנית ב-7 לאוקטובר לשירות מילואים.
מאז אותו יום קשה ועצוב, ועד עתה, הוא לוקח חלק פעיל בלחימה ומספר כי הלוחמים עושים עבודה מצוינת: "אנחנו כאן עד שנכריע את האויב ונסיר כל איום״, הוא אומר, ״כולנו חדורי מטרה ומשלימים כל משימה נדרשת על הצד הטוב ביותר. בסוף אנחנו רוצים להשיב את הביטחון לאזרחים והמשפחות שלנו".

אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס מעניק דרגת סא"ל לדניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים
אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס(משמאל) מעניק דרגת סא"ל לדניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים

בן שיוצא מדי פעם לאפטרים קצרים מספר על געגועים תמידיים לרעייתו, ילדיו, בני משפחתו, חבריו והקולגות בעבודה: ״אני משתדל להתעדכן עד כמה שאפשר עם הצוותים בשחקים, למרות שרוב הזמן אנחנו עסוקים בלחימה. אני רואה שכמו תמיד הם נרתמים ומגוייסים למשימות ועושים עבודה נהדרת״, הוא אומר.
היום גם זכה בן לקבל את דרגות סגן האלוף שאותן ענדו לו אלוף פיקוד המרכז יהודה פוקס ומפקד היחידה שלו אל"מ ר׳.

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

נתפס נוהג ללא רישיון בפעם התשיעית ואמר לשוטרים: ״אני חולה הגה"

|

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|